Отрывок: For calculations it is assumed Тдв = 6 000-10000 h. and tдв = 3 000-4000 h. For turboprop - kр.д. = 0,6. Expenses for current repair and maintenance of the aircraft (rub / h): пустпустпустСОТ mmmkA 4333... 1015,01,04,410 where k3 = 1 – for subsonic airplanes with turbojet and turbofan; k3 = 1,13 – for aircraft with turboprop; k3 = 2 – for supersonic passenger aircraft. Expenses for current repair and maintenance of engines (rub / h): дв iдв ДОТ T Pnkk A ...
Название : | Aviation power plants |
Авторы/Редакторы : | Borgest N. M. Samara University |
Дата публикации : | 2017 |
Издательство : | Samara University |
Библиографическое описание : | Borgest, N. M. Aviation power plants [Электронный ресурс] : methodical instructions to laboratory and self-work on discipline "Aviation power plants" for English-speaking students, trained in the direction of 24.03.04 Aircraft building, bachelors, profile "Aircraft construction" / N. M. Borgest ; Samara University, Institute of Aeronautical Engineering, Department of Aircraft Construction and Design. - Samara : Samara University, 2017. - on-line |
Аннотация : | Используемые программы: Adobe Acrobat. Труды сотрудников Самар. ун-та (электрон. версия). |
Другие идентификаторы : | RU\НТБ СГАУ\431962 |
Ключевые слова: | методические указания силовые установки |
Располагается в коллекциях: | Методические материалы |
Файлы этого ресурса:
Файл | Размер | Формат | |
---|---|---|---|
Borgest N. M. Aviation power plants 2017.pdf | 726.38 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Показать полное описание ресурса
Просмотр статистики
Поделиться:
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.