Отрывок: Thematic Analysis. International Journal of Qualitative Methods, 16(1), 1–13. doi:10.1177/1609406917733847 EBSCOhost - printed on 2/10/2023 11:42 AM via . All use subject to https://www.ebsco.com/terms-of-use 153 Responding to COVID-19 O’Sullivan, I., & Cleary, L. (2014). Peer-tutoring in academic writing: The infectious nature of engagement. Journal of Academic Writing, 8, 110–134. doi:10.18552/ joaw.v4i1.72 Paltridge, B., Starfield, S., Ravelli, L., & Nicholson, S. (2012). Doctoral w...
Название : Cases on Teaching English for Academic Purposes (EAP) During COVID-19 : Insights From Around the World
Авторы/Редакторы : Kohnke L.
Ключевые слова : Web-based instruction
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Study & Teaching
EDUCATION / Teaching / Subjects / Language Arts
EDUCATION / Schools / Levels / Higher
COVID-19 Pandemic, 2020---Social aspects
English language--Study and teaching (Higher)--Computer-assisted instruction for foreign speakers
English language--Study and teaching (Higher)--Foreign speakers
Дата публикации : 2023
Издательство : Information Science Reference
Библиографическое описание : Kohnke, L. Cases on Teaching English for Academic Purposes (EAP) During COVID-19 : Insights From Around the World / Lucas Kohnke. - Hershey, PA : Information Science Reference, 2023. - 1 file (6,2 Mb) (308 p.). - ISBN = 9781668441480, 9781668441503, 9781668441510. - Текст : электронный
Аннотация : Используемые программы Adobe Acrobat
Вспышка COVID-19 изменила образовательный ландшафт, поскольку высшие учебные заведения по всему миру были вынуждены закрыть свои кампусы, чтобы замедлить или сдержать распространение вируса. Быстрый, неожиданный и вынужденный переход к экстренному дистанционному обучению был особенно сложным для изучающих второй и иностранный языки, которые полагаются на курсы английского языка для академических целей (EAP), чтобы помочь им перейти из средней школы в высшую и добиться успеха в академической учебе. Чтобы гарантировать, что эти учащиеся получают наилучшее из возможных образований, требуется дополнительное изучение трудностей, возможностей и стратегий преподавания английского языка на курсах для академических целей. Кейсы по преподаванию английского языка в академических целях (EAP) во время COVID-19: Идеи со всего мира исследуют влияние экстренного дистанционного обучения на предоставление качественного образования по EAP студентам, изучающим второй и иностранный языки, и подготовку их к поступлению в университ
The COVID-19 outbreak has changed the educational landscape as higher education institutions around the world were forced to close their physical campuses to slow or contain the spread of the virus. The rapid, unexpected, and forced transition to emergency remote teaching has been especially challenging for second- and foreign-language learners who rely on English for Academic Purposes (EAP) courses to help them transition from secondary school to higher education and succeed in their academic studies. To ensure these learners are receiving the best education possible, additional study on the difficulties, opportunities, and strategies of teaching English for Academic Purposes courses is required. Cases on Teaching English for Academic Purposes (EAP) During COVID-19: Insights From Around the World explores the effect of emergency remote teaching in offering quality EAP education to second- and foreign-language students and preparing them for their university studies in response to COVID-19 from a variety of c
URI (Унифицированный идентификатор ресурса) : http://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Cases-on-Teaching-English-for-Academic-Purposes-EAP-During-COVID19-Insights-From-Around-the-World-107251
ISBN : 9781668441480
9781668441503
9781668441510
Другие идентификаторы : 3358219
Ключевые слова: дистанционное обучение
вспышка COVID-19
remote teaching
экстренное дистанционное обучение
образовательный ландшафт
COVID-19 outbreak
emergency remote teaching
educational landscape
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3358219.pdf6.3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.