Отрывок: Thematic Analysis. International Journal of Qualitative Methods, 16(1), 1–13. doi:10.1177/1609406917733847 EBSCOhost - printed on 2/10/2023 11:42 AM via . All use subject to https://www.ebsco.com/terms-of-use 153 Responding to COVID-19 O’Sullivan, I., & Cleary, L. (2014). Peer-tutoring in academic writing: The infectious nature of engagement. Journal of Academic Writing, 8, 110–134. doi:10.18552/ joaw.v4i1.72 Paltridge, B., Starfield, S., Ravelli, L., & Nicholson, S. (2012). Doctoral w...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorKohnke L.ru
dc.coverage.spatialдистанционное обучениеru
dc.coverage.spatialвспышка COVID-19ru
dc.coverage.spatialremote teachingru
dc.coverage.spatialэкстренное дистанционное обучениеru
dc.coverage.spatialобразовательный ландшафтru
dc.coverage.spatialCOVID-19 outbreakru
dc.coverage.spatialemergency remote teachingru
dc.coverage.spatialeducational landscaperu
dc.creatorKohnke L.ru
dc.date.accessioned2023-12-08 11:34:47-
dc.date.available2023-12-08 11:34:47-
dc.date.issued2023ru
dc.identifier3358219ru
dc.identifier.citationKohnke, L. Cases on Teaching English for Academic Purposes (EAP) During COVID-19 : Insights From Around the World / Lucas Kohnke. - Hershey, PA : Information Science Reference, 2023. - 1 file (6,2 Mb) (308 p.). - ISBN = 9781668441480, 9781668441503, 9781668441510. - Текст : электронныйru
dc.identifier.isbn9781668441480ru
dc.identifier.isbn9781668441503ru
dc.identifier.isbn9781668441510ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Cases-on-Teaching-English-for-Academic-Purposes-EAP-During-COVID19-Insights-From-Around-the-World-107251-
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.description.abstractВспышка COVID-19 изменила образовательный ландшафт, поскольку высшие учебные заведения по всему миру были вынуждены закрыть свои кампусы, чтобы замедлить или сдержать распространение вируса. Быстрый, неожиданный и вынужденный переход к экстренному дистанционному обучению был особенно сложным для изучающих второй и иностранный языки, которые полагаются на курсы английского языка для академических целей (EAP), чтобы помочь им перейти из средней школы в высшую и добиться успеха в академической учебе. Чтобы гарантировать, что эти учащиеся получают наилучшее из возможных образований, требуется дополнительное изучение трудностей, возможностей и стратегий преподавания английского языка на курсах для академических целей. Кейсы по преподаванию английского языка в академических целях (EAP) во время COVID-19: Идеи со всего мира исследуют влияние экстренного дистанционного обучения на предоставление качественного образования по EAP студентам, изучающим второй и иностранный языки, и подготовку их к поступлению в университru
dc.description.abstractThe COVID-19 outbreak has changed the educational landscape as higher education institutions around the world were forced to close their physical campuses to slow or contain the spread of the virus. The rapid, unexpected, and forced transition to emergency remote teaching has been especially challenging for second- and foreign-language learners who rely on English for Academic Purposes (EAP) courses to help them transition from secondary school to higher education and succeed in their academic studies. To ensure these learners are receiving the best education possible, additional study on the difficulties, opportunities, and strategies of teaching English for Academic Purposes courses is required. Cases on Teaching English for Academic Purposes (EAP) During COVID-19: Insights From Around the World explores the effect of emergency remote teaching in offering quality EAP education to second- and foreign-language students and preparing them for their university studies in response to COVID-19 from a variety of cru
dc.language.isoengru
dc.publisherInformation Science Referenceru
dc.subjectWeb-based instructionru
dc.subjectLANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Study & Teachingru
dc.subjectEDUCATION / Teaching / Subjects / Language Artsru
dc.subjectEDUCATION / Schools / Levels / Higherru
dc.subjectCOVID-19 Pandemic, 2020---Social aspectsru
dc.subjectEnglish language--Study and teaching (Higher)--Computer-assisted instruction for foreign speakersru
dc.subjectEnglish language--Study and teaching (Higher)--Foreign speakersru
dc.titleCases on Teaching English for Academic Purposes (EAP) During COVID-19 : Insights From Around the Worldru
dc.typeTextru
dc.subject.rugasnti50.01ru
dc.subject.udc004.9ru
dc.textpartThematic Analysis. International Journal of Qualitative Methods, 16(1), 1–13. doi:10.1177/1609406917733847 EBSCOhost - printed on 2/10/2023 11:42 AM via . All use subject to https://www.ebsco.com/terms-of-use 153 Responding to COVID-19 O’Sullivan, I., & Cleary, L. (2014). Peer-tutoring in academic writing: The infectious nature of engagement. Journal of Academic Writing, 8, 110–134. doi:10.18552/ joaw.v4i1.72 Paltridge, B., Starfield, S., Ravelli, L., & Nicholson, S. (2012). Doctoral w...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3358219.pdf6.3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.