Отрывок: Journal of Interactive Marketing, 27(1), 36–46. doi:10.1016/j. intmar.2012.06.001 Ismail, A. (2015, January 18). How the sharing economy will impact marketing. Retrieved from https:// techcrunch.com/2015/01/17/how-the-sharing-economy-will-impact-marketing/ Jafari, S. M., Jandaghi, G., & Taghavi, H. (2016). Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks. Marketing and Management of Innovations, 1, 57...
Название : Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships
Авторы/Редакторы : Khosrow-Pour M.
Information Resources Management Association
Ключевые слова : Social media--Economic aspects
BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion
BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations
Internet advertising
Internet marketing
Customer relations
COMPUTERS / Internet / Social Media
Дата публикации : 2022
Издательство : Business Science Reference
Библиографическое описание : Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships / Information Resources Management Association ; edited by Mehdi Khosrow-Pour. - Hershey, PA : Business Science Reference, 2022. - 1 file (41,8 Mb) (2058 p.). - ISBN = 9781668462874, 9781668462881, 9781668462898. - Текст : электронный
Аннотация : Используемые программы Adobe Acrobat
Social media has become a key tool that businesses must utilize in all areas of their practices to build relationships with their customer base and promote their products. This technology is no longer optional as those who do not take advantage of the many benefits it offers continue to struggle with outdated practices. In order for businesses to flourish, further study on the advantages social media provides in the areas of marketing and developing consumer relationships is required. The Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships considers best practices and strategies of utilizing social media successfully throughout various business fields to promote products, build relationships, and maintain relevancy. This book also discusses common pitfalls and challenges companies face as they attempt to create a name for themselves in the online world. Covering topics such as marketing, human aspects of business, and branding, this major reference work is crucial for managers,
Социальные сети стали ключевым инструментом, который компании должны использовать во всех сферах своей деятельности для выстраивания отношений со своей клиентской базой и продвижения своих продуктов. Эта технология больше не является необязательной, поскольку те, кто не пользуется многочисленными преимуществами, которые она предлагает, продолжают бороться с устаревшими практиками. Для того, чтобы бизнес процветал, необходимо дальнейшее изучение преимуществ, которые предоставляют социальные сети в области маркетинга и развития отношений с потребителями. В исследовательской антологии по рекламе в социальных сетях и построению отношений с потребителями рассматриваются лучшие практики и стратегии успешного использования социальных сетей в различных сферах бизнеса для продвижения продуктов, построения отношений и поддержания актуальности. В этой книге также рассматриваются распространенные подводные камни и проблемы, с которыми сталкиваются компании, пытающиеся создать себе имя в онлайн-мире. Охватывающая такие те
URI (Унифицированный идентификатор ресурса) : http://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Research-Anthology-on-Social-Media-Advertising-and-Building-Consumer-Relationships-107093
ISBN : 9781668462874
9781668462881
9781668462898
Другие идентификаторы : 3301760
Ключевые слова: building customer relationships
социальные медиа в деловой практике
человеческие аспекты бизнеса в социальных сетях
human aspects of business on social media
выстраивание отношений с клиентами
актуальность и конкурентоспособность в онлайн-мире
relevance and competitiveness in online world
social media in business practices
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3301760.pdf42.84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.