Отрывок: The effects on customer interactions and experiences that occur in theme parks can be examined according to the cultures of the guests (e.g., Hofstede’s cultural dimensions (individualism- collectivism). CONCLUSION Today, price and functionality alone are not enough for customers to choose them, and consumers are looking for unique experiences beyond products and services. Tourism is an industry c...
Название : Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices
Авторы/Редакторы : Akel G.
Ключевые слова : Management
BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General
BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing
Marketing
Tourism
Дата публикации : 2022
Издательство : Business Science Reference
Библиографическое описание : Akel, G. Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices / Gökhan Akel. - Hershey, PA : Business Science Reference, 2022. - 1 file (10.2 Mb) (621 p.). - ISBN = 9781668443804, 9781668443828, 9781668443835. - Текст : электронный
Аннотация : Используемые программы Adobe Acrobat
Технологии привнесли множество инноваций и изменений в дизайн, основанный на опыте, а также в продукты и услуги, основанные на опыте. Цифровые преобразования, вызванные технологиями, привели к решению проблем, творческому функционированию и уникальным улучшениям наряду с опытом. Взаимодействие человека и цифрового опыта преобладает во многих сферах современного общества и для оценки этого взаимодействия требуется более сбалансированное понимание цифровых процессов и процессов получения опыта. В руководстве по исследованиям междисциплинарных отражений современных практик эмпирического маркетинга обсуждаются инновационные исследования в области эмпирического маркетинга и оценивается междисциплинарное отражение практик с разных точек зрения. В книге также исследуется, как концепция опыта разрабатывается, управляется и продается в соответствии с текущими потребностями и мотивациями потребителей. Этот справочник, охватывающий такие важные темы, как экономика впечатлений и управление туристическим опытом, идеально
Technology has brought many innovations and changes in experiential design and experiential products and services. The digital transformations brought about by technology have led to problem-solving, creative functioning, and unique improvements along with experiences. Human-digital experience interaction prevails in many areas of modern society, and in order to evaluate this interaction, a more balanced understanding of digital and experience processes is required. The Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices discusses innovative research on experiential marketing and evaluates the interdisciplinary reflections of practices from different perspectives. The book also explores how the concept of experience is developed, managed, and marketed according to current consumer needs and motivations. Covering critical topics such as experience economy and tourism experience management, this reference work is ideal for managers, marketers, hospitality profe
URI (Унифицированный идентификатор ресурса) : http://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Handbook-of-Research-on-Interdisciplinary-Reflections-of-Contemporary-Experiential-Marketing-Practices-107114
ISBN : 9781668443804
9781668443828
9781668443835
Другие идентификаторы : 3331831
Ключевые слова: experimental design and innovation
marketing practices in modern society
problem-solving and creative functioning
решение проблем и творческое функционирование
цифровые преобразования
экспериментальный дизайн и инновации
маркетинговые практики в современном обществе
digital transformations
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3331831.pdf10.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.