Отрывок: 20 Table 2. Stats diagram between traditional and e-marketing [1,2] Traditional marketing E-marketing -79% of households say the read or scan direct mail ads. -39% of customers say they try a business for the first time because of the direct mail advertising. -56% of customers find print marketing to be the most trustworthy type marketing. -44% of customers visit a brand website after receiving direct mail marketing. -70% of consumers want to learn about products...
Название : THE EFFECT OF E-MARKETING TECHNIQUES IN IMPROVING THE EFFECTIVENESS OF COMMUNICATION WITH CUSTOMERS
Авторы/Редакторы : Eslam Adel Lotfy
Дата публикации : 2021
Издательство : Издательство Самарского университета
Библиографическое описание : Eslam Adel Lotfy THE EFFECT OF E-MARKETING TECHNIQUES IN IMPROVING THE EFFECTIVENESS OF COMMUNICATION WITH CUSTOMERS / Eslam Adel Lotfy // Управление организационно-экономическими системами: сборник трудов научного семинара студентов и аспирантов института экономики и управления (23 - 28 ноября 2020 г.). Выпуск 21 . В 2 ч. / Самар. нац.-исслед. ун-т им. С. П. Королева; под общ. ред. Д.Ю. Иванова. – Самара: Самар. ун-т., 2021. – Ч. 2 – С. 18-21
URI (Унифицированный идентификатор ресурса) : http://repo.ssau.ru/handle/Upravlenie-organizacionnoekonomicheskimi-sistemami/THE-EFFECT-OF-EMARKETING-TECHNIQUES-IN-IMPROVING-THE-EFFECTIVENESS-OF-COMMUNICATION-WITH-CUSTOMERS-86918
Другие идентификаторы : Dspace\SGAU\20210115\86918
Располагается в коллекциях: Управление организационно-экономическими системами

Файлы этого ресурса:
Файл Описание Размер Формат  
21 семинар 2 часть-18-21.pdf418.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.