Отрывок: This is 97 very important to develop these skills as it can foster language learning. One of the best ways to do that is making crafts, although it may impose some challenges to a teacher. Involving parents in craft-making process gives kids sufficient support and makes them achieve better results. While working with their kids, parents keep the child on track towards completing the task, and make su...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorШелепова, О. И.-
dc.contributor.authorКомарова, Т. А.-
dc.contributor.authorShelepova, O.-
dc.contributor.authorKomarova, T.-
dc.date.accessioned2017-05-05 11:56:54-
dc.date.available2017-05-05 11:56:54-
dc.date.issued2016-03-19-
dc.identifierDspace\SGAU\20170504\63587ru
dc.identifierDspace\SGAU\20170504\63587ru
dc.identifierDspace\SGAU\20170505\63587ru
dc.identifier.citationO. Shelepova “Parents are our presents”. How to use parents’ collaboration in a nursery classroom / O. Shelepova, T. Komarova // Современные подходы в методике и практике преподавания иностранного языка: материалы и доклады междунар. конференции / М-во образования и науки Рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т) ; отв. ред. В.В. Левченко – Самара: Изд-во Самарского университета, 2016. – С. 94-100. - Ст. на англ. яз.ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/SOVREMENNYE-PODHODY-V-METODIKE-I-PRAKTIKE-PREPODAVANIYa-INOSTRANNOGO-YaZYKA/“Parents-are-our-presents”-How-to-use-parents’-collaboration-in-a-nursery-classroom-63587-
dc.description.abstractThis article is dedicated to the idea of the joint instruction of the preschool children and their parents, which at present realizes in the center of foreign languages “VIVA!” in Togliatti. The authors give the brief survey of the basic psychological principles, which are used while teaching the preschool children. The extended difficulties, which the teacher of English encounters, some methods of their overcoming through the cooperation of parents, children and teacher are examined in the article. Статья посвящена идее совместного обучения детей дошкольного возраста и их родителей, которая в настоящее время реализуется в Центре иностранных языков «ВИВА!» г. Тольятти. Дан краткий обзор основных психологических принципов, которые используются при обучении детей дошкольного возраста иностранному языку; рассмотрены распространенные трудности, с которыми сталкивается учитель английского языка, а так-же некоторые способы их преодоления через взаимодействие родителей, детей и учителя.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherИздательство Самарского университетаru
dc.subjectjoint instructionru
dc.subjectplaying methodsru
dc.subjectparental involvementru
dc.subjectthe English languageru
dc.subjectсовместное обучениеru
dc.subjectигровые методыru
dc.subjectро-дительское участиеru
dc.subjectанглийский языкru
dc.title“Parents are our presents”. How to use parents’ collaboration in a nursery classroomru
dc.title.alternative«Родители – это настоящий подарок для учителя!» Как использовать совместную работу детей дошкольного возраста и их родителей на уроках английского языкаru
dc.typeArticleru
dc.textpartThis is 97 very important to develop these skills as it can foster language learning. One of the best ways to do that is making crafts, although it may impose some challenges to a teacher. Involving parents in craft-making process gives kids sufficient support and makes them achieve better results. While working with their kids, parents keep the child on track towards completing the task, and make su...-
Располагается в коллекциях: СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ В МЕТОДИКЕ И ПРАКТИКЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание Размер Формат  
Download File (16).pdfШестнадцатая статья из первого раздела сборника917.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.