Отрывок: On the Internet, books, CDs and tickets are sold better than in trade establishments, since the consum- er value of these goods is their content, not the design. The appearance of an airplane ticket does not matter; The buyer is interested in the price and the level of service in the plane. New technologies also make the Internet an excellent place to sell goods that are bought on the basis of emotions, thanks to their appearance, not content (so- called spontaneous purchas...
Название : Theoretical aspects of E-business in Uzbekistan
Авторы/Редакторы : Akramova, G.A.
Дата публикации : Апр-2018
Издательство : Издательство Самарского научного центра РАН
Библиографическое описание : Перспективные информационные технологии (ПИТ 2018) [Электронный ресурс]: труды Международной научно-технической конференции / под ред. С.А. Прохорова. – Электрон. текстовые и граф. дан. (34,4 Мбайт). – Самара: Издательство Самарского научного центра РАН, 2018. – С. 362-365
URI (Унифицированный идентификатор ресурса) : http://repo.ssau.ru/handle/Perspektivnye-informacionnye-tehnologii/Theoretical-aspects-of-Ebusiness-in-Uzbekistan-70384
ISBN : 978-5-93424-817-9
Другие идентификаторы : Dspace\SGAU\20180704\70384
УДК: 004
Располагается в коллекциях: Перспективные информационные технологии

Файлы этого ресурса:
Файл Описание Размер Формат  
Theoretical aspects of E-business in Uzbekistan .pdf289.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.