Отрывок: International Scientific Conference Proceedings “Advanced Information Technologies and Scientific Computing” PIT 2018 592 Fig. 2 Subscribers dial one of the numbers of the Centre. If all incoming system lines are busy, the caller will take rejection for serving (calls well be blocked), and then following one of two stages well be implemented: subscriber either can dial a number once again repeatedly or can not do it at all. At that time request is regarded as rejec...
Название : Statistical analyzing incoming phone calls at the CALL-centre
Авторы/Редакторы : Zohirov, Q.R.
Дата публикации : Апр-2018
Издательство : Издательство Самарского научного центра
Библиографическое описание : Перспективные информационные технологии (ПИТ 2018) [Электронный ресурс]: труды Международной научно-технической конференции / под ред. С.А. Прохорова. – Электрон. текстовые и граф. дан. (34,4 Мбайт). – Самара: Издательство Самарского научного центра РАН, 2018. – С. 590-592
URI (Унифицированный идентификатор ресурса) : http://repo.ssau.ru/handle/Perspektivnye-informacionnye-tehnologii/Statistical-analyzing-incoming-phone-calls-at-the-CALLcentre-70406
ISSN : 978-5-93424-817-9
Другие идентификаторы : Dspace\SGAU\20180704\70406
УДК: 004
Располагается в коллекциях: Перспективные информационные технологии

Файлы этого ресурса:
Файл Описание Размер Формат  
Statistical analyzing incoming phone calls at the CALL-centre.pdf440.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.