Отрывок: 188 As for the first type of activity I would like to mention the two of them which work especially well for my students. They are SHOW –and- TELL technique and DID YOU READ ABOUT…? An object or a photo might be used by the teacher to stimulate free speaking. They may be related to a specific topic and the time for speaking is usually 1- 2 minutes. And the end of the speaking session...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorKalinina, E.-
dc.contributor.authorDidenko, S.-
dc.date.accessioned2018-05-29 11:13:24-
dc.date.available2018-05-29 11:13:24-
dc.date.issued2018-
dc.identifierDspace\SGAU\20180523\69760ru
dc.identifier.citationKalinina E. Possible ways of reaching autonomy in speaking / E. Kalinina, S. Didenko // Иноязычное образование в поликультурной среде: материалы и доклады XXIV научно-практической конференции Национальной ассоциации преподавателей английского языка (NATE 2018) (Самара, 18-20 апреля 2018 г.) / м-во образования и науки рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т) ; отв. ред. В.В. Левченко – Самара: Изд-во Самарского университета, 2018. – С. 186-189.ru
dc.identifier.issn978-5-7883-1218-7-
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/Inoyazychnoe-obrazovanie-v-polikulturnoi-srede/Possible-ways-of-reaching-autonomy-in-speaking-69760-
dc.description.abstractThe article focuses on one of the burning problems in contemporary ELT: how to achieve fluent speaking of students. The authors reflect upon their experience in using different activities which help to reach autonomy. The paper offers some practical ideas which have proved to be effective.ru
dc.language.isoen_USru
dc.publisherИздательство Самарского университетаru
dc.subjectspeakingru
dc.subjectfluencyru
dc.subjectautonomyru
dc.subjectcommunicationru
dc.subjectmethodsru
dc.titlePossible ways of reaching autonomy in speakingru
dc.typeArticleru
dc.textpart188 As for the first type of activity I would like to mention the two of them which work especially well for my students. They are SHOW –and- TELL technique and DID YOU READ ABOUT…? An object or a photo might be used by the teacher to stimulate free speaking. They may be related to a specific topic and the time for speaking is usually 1- 2 minutes. And the end of the speaking session...-
dc.classindex.lbc74.58-
dc.classindex.udc378-
Располагается в коллекциях: Иноязычное образование в поликультурной среде

Файлы этого ресурса:
Файл Описание Размер Формат  
Для репозитория май 2018 nate-186-189.pdfРаздел 2, статья 11501.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.