Отрывок: 188 As for the first type of activity I would like to mention the two of them which work especially well for my students. They are SHOW –and- TELL technique and DID YOU READ ABOUT…? An object or a photo might be used by the teacher to stimulate free speaking. They may be related to a specific topic and the time for speaking is usually 1- 2 minutes. And the end of the speaking session...
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kalinina, E. | - |
dc.contributor.author | Didenko, S. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29 11:13:24 | - |
dc.date.available | 2018-05-29 11:13:24 | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier | Dspace\SGAU\20180523\69760 | ru |
dc.identifier.citation | Kalinina E. Possible ways of reaching autonomy in speaking / E. Kalinina, S. Didenko // Иноязычное образование в поликультурной среде: материалы и доклады XXIV научно-практической конференции Национальной ассоциации преподавателей английского языка (NATE 2018) (Самара, 18-20 апреля 2018 г.) / м-во образования и науки рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т) ; отв. ред. В.В. Левченко – Самара: Изд-во Самарского университета, 2018. – С. 186-189. | ru |
dc.identifier.issn | 978-5-7883-1218-7 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.ssau.ru/handle/Inoyazychnoe-obrazovanie-v-polikulturnoi-srede/Possible-ways-of-reaching-autonomy-in-speaking-69760 | - |
dc.description.abstract | The article focuses on one of the burning problems in contemporary ELT: how to achieve fluent speaking of students. The authors reflect upon their experience in using different activities which help to reach autonomy. The paper offers some practical ideas which have proved to be effective. | ru |
dc.language.iso | en_US | ru |
dc.publisher | Издательство Самарского университета | ru |
dc.subject | speaking | ru |
dc.subject | fluency | ru |
dc.subject | autonomy | ru |
dc.subject | communication | ru |
dc.subject | methods | ru |
dc.title | Possible ways of reaching autonomy in speaking | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.textpart | 188 As for the first type of activity I would like to mention the two of them which work especially well for my students. They are SHOW –and- TELL technique and DID YOU READ ABOUT…? An object or a photo might be used by the teacher to stimulate free speaking. They may be related to a specific topic and the time for speaking is usually 1- 2 minutes. And the end of the speaking session... | - |
dc.classindex.lbc | 74.58 | - |
dc.classindex.udc | 378 | - |
Располагается в коллекциях: | Иноязычное образование в поликультурной среде |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Для репозитория май 2018 nate-186-189.pdf | Раздел 2, статья 11 | 501.9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Показать базовое описание ресурса
Просмотр статистики
Поделиться:
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.