Отрывок: The optimal car components layout should satisfy two basic requirements: total center of mass should be as low as possible, the center of mass should be in the middle - at the same distance from the front and rear axle of the car. Taking these two requirements into account and using our “Le Mans Prototype (see figure 9) model, the; centers of mass were calculated and presented respectively in table 2, table 3. The coordinates of the center of ...
Название : Electric/Hybrid Vehicle- Simulation Analysis
Авторы/Редакторы : Knapik, J.
Gallyamov, R.E.
Ovchinnikov, V.A.
Volkova, K.A.
Avdeev, E.V.
Ключевые слова : LMP1-H
packaging
maximum speed
best race time
Дата публикации : 2018
Издательство : Новая техника
Библиографическое описание : Knapik J. Electric/Hybrid Vehicle- Simulation Analysis / J. Knapik, R.E. Gallyamov, V.A. Ovchinnikov, K.A. Volkova, E.V. Avdeev // Сборник трудов IV международной конференции и молодежной школы «Информационные технологии и нанотехнологии» (ИТНТ-2018) - Самара: Новая техника, 2018. - С.1865-1874.
Аннотация : This report analyses computational research results of Electric Hybrid vehicle design and its main component characteristics. Two different versions are proposed and investigated. "Maximum allowable speed in each point" of the race track model (Le Mans race track) was tested. Conclusions on two hybrid car design packages; comparison and further research was completed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса) : http://repo.ssau.ru/handle/Informacionnye-tehnologii-i-nanotehnologii/ElectricHybrid-Vehicle-Simulation-Analysis-69315
Другие идентификаторы : Dspace\SGAU\20180516\69315
Располагается в коллекциях: Информационные технологии и нанотехнологии

Файлы этого ресурса:
Файл Описание Размер Формат  
paper_252.pdfОсновная статья837.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.