Отрывок: All use subject to https://www.ebsco.com/terms-of-use 151 Assessing E-Services For the model, 11.2% was defined through variance in the customer satisfaction. Educational quali- fication, gender * age group and age group * educational qualification are all found to be signification predictors of customer satisfaction. Table 7. Model for Demographic Variables for Satisfaction Tests of Between-Subjects ...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorSanjeev Bansalru
dc.contributor.authorVandana Ahujaru
dc.contributor.authorVijit Chaturvediru
dc.contributor.authorJain V.ru
dc.coverage.spatialmultidisciplinary perspectivesru
dc.coverage.spatialnew business modelsru
dc.coverage.spatialвозможность трудоустройства в цифровую эпохуru
dc.coverage.spatialsocial capital in digital societyru
dc.coverage.spatialсоциальный капитал в цифровом обществеru
dc.coverage.spatialцифровая трансформацияru
dc.coverage.spatialновые бизнес-моделиru
dc.coverage.spatialмеждисциплинарные перспективыru
dc.coverage.spatialdigital transformationru
dc.coverage.spatialemployability in the digital eraru
dc.creatorSanjeev Bansal, Vandana Ahuja, Vijit Chaturvedi, Jain V.ru
dc.date.accessioned2023-12-08 11:35:32-
dc.date.available2023-12-08 11:35:32-
dc.date.issued2022ru
dc.identifier3377021ru
dc.identifier.citationMultidisciplinary Perspectives Towards Building a Digitally Competent Society / Sanjeev Bansal, Vandana Ahuja, Vijit Chaturvedi, Vinamra Jain. - Hershey, PA : Engineering Science Reference, 2022. - 1 file (7.7 Mb) (339 p.). - ISBN = 9781668452745, 9781668452769, 9781668452776. - Текст : электронныйru
dc.identifier.isbn9781668452745ru
dc.identifier.isbn9781668452769ru
dc.identifier.isbn9781668452776ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Multidisciplinary-Perspectives-Towards-Building-a-Digitally-Competent-Society-107260-
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.description.abstractМир претерпевает трансформацию, поскольку технологии проникают в каждую экосистему. Следовательно, существует необходимость развивать цифровые навыки более высокого порядка, чтобы обеспечить возможность трудоустройства, поскольку профессионалам необходимо развивать цифровые компетенции, чтобы оставаться конкурентоспособными в текущей рабочей среде. Кроме того, предприятия также должны продолжать обновлять свои цифровые методы, чтобы оставаться актуальными. В книге «Многодисциплинарные перспективы построения общества, компетентного в цифровых технологиях», исследуются междисциплинарные перспективы построения общества, более компетентного в цифровых технологиях, рассматриваются новые бизнес-модели и необходимость для организаций и отдельных лиц развивать правильное мышление для внедрения цифровизации, а также обсуждается, как социальный капитал может стать ключевым фактором в развитии цифрового общества. создание совершенно новой цифровой социальной структуры. Этот справочный материал, охватывающий такие темы,ru
dc.description.abstractThe world is undergoing a transformation as technology enters every ecosystem. Subsequently, there is a need to develop higher-order digital skills to ensure one's employability as professionals need to build digital competencies to remain competitive in the current work environment. Additionally, businesses must also continue to update their digital practices in order to remain relevant. Multidisciplinary Perspectives Towards Building a Digitally Competent Society explores multidisciplinary perspectives towards building a more digitally competent society, considers new business models and the need for organizations and individuals to develop the right mindset to embrace digitalization, and discusses how social capital can become a key driver in crafting a whole new digitally competent social fabric. Covering topics such as technological transformation, social media, and corporate social responsibility, this reference work is ideal for corporate practitioners, business owners, policymakers, scholars, researchru
dc.language.isoengru
dc.publisherEngineering Science Referenceru
dc.subjectInformation technology--Social aspectsru
dc.subjectCOMPUTERS / Social Aspectsru
dc.subjectCOMPUTERS / Human-Computer Interaction (HCI)ru
dc.subjectTECHNOLOGY & ENGINEERING / Social Aspectsru
dc.subjectOrganizational changeru
dc.titleMultidisciplinary Perspectives Towards Building a Digitally Competent Societyru
dc.typeTextru
dc.subject.rubbkУ.в6ru
dc.subject.rugasnti82.15ru
dc.subject.rugasnti50.01ru
dc.subject.udc004.9ru
dc.textpartAll use subject to https://www.ebsco.com/terms-of-use 151 Assessing E-Services For the model, 11.2% was defined through variance in the customer satisfaction. Educational quali- fication, gender * age group and age group * educational qualification are all found to be signification predictors of customer satisfaction. Table 7. Model for Demographic Variables for Satisfaction Tests of Between-Subjects ...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3377021.pdf7.89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.