Отрывок: Instead, scholars must define authen- tic leadership to necessarily mean that a leader’s ethical “virtuous acts” refrain from “behaviors that harm others” (p. 7). The same reasoning can be applied to balanced processing. Leaders who seek out differing opinions and who are humble and open to new ideas do so from a place of ethical leadership and not for self-serving outcomes. Finally...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorCarvalho L. C.ru
dc.contributor.authorTeixeira N.ru
dc.contributor.authorPardal P.ru
dc.coverage.spatialimpact assessmentru
dc.coverage.spatialnew generations of studentsru
dc.coverage.spatialnew teaching approachesru
dc.coverage.spatialtraditional teaching methodsru
dc.coverage.spatialновые методы обученияru
dc.coverage.spatialновые поколения студентовru
dc.coverage.spatialоценка воздействияru
dc.coverage.spatialтрадиционные методы обученияru
dc.creatorCarvalho L. C., Teixeira N. , Pardal P.ru
dc.date.accessioned2024-02-20 11:10:04-
dc.date.available2024-02-20 11:10:04-
dc.date.issued2022ru
dc.identifier3300001ru
dc.identifier.citationCarvalho, L. C. Interdisciplinary and Practical Approaches to Managerial Education and Training / Luísa Cagica Carvalho, Nuno Teixeira, Pedro Pardal. - Hershey : Business Science Reference, 2022. - 1 file (10,0 Mb) (372 p.). - ISBN = 9781799882398, 9781799882411, 9781799882428. - Текст : электронныйru
dc.identifier.isbn9781799882398ru
dc.identifier.isbn9781799882411ru
dc.identifier.isbn9781799882428ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Interdisciplinary-and-Practical-Approaches-to-Managerial-Education-and-Training-108770-
dc.description.abstractIn the last decades, the development of innovative practices has gained considerable interest. New generations of students have grown up in a very different environment from their predecessors, one influenced by information and communications technology (ICT). In a globalized world, ICT is changing the way businesses create and capture value, how and where we work, and how we interact and communicate. Thus, some of the traditional teaching methods are rapidly becoming obsolete and unattractive to the new generation of students. Despite the increase in the development of new teaching approaches in recent years, relevant questions related to learning objectives, suitable methodologies, and impact assessment remain unanswered. Interdisciplinary and Practical Approaches to Managerial Education and Training addresses the best practices, laboratory methods, policies, protocols, and practical approaches to managerial education and training. Covering a wide range of topics such as training programs, teacher educationru
dc.description.abstractВ последние десятилетия развитие инновационных практик приобрело значительный интерес. Новые поколения студентов выросли в среде, сильно отличающейся от среды их предшественников, на которую оказали влияние информационно-коммуникационные технологии (ИКТ). В глобализованном мире ИКТ меняют то, как предприятия создают и извлекают выгоду, как и где мы работаем, как мы взаимодействуем и общаемся. Таким образом, некоторые традиционные методы обучения быстро устаревают и становятся непривлекательными для нового поколения студентов. Несмотря на активизацию разработки новых подходов к обучению в последние годы, актуальные вопросы, связанные с целями обучения, подходящими методологиями и оценкой воздействия, остаются без ответа. Междисциплинарные и практические подходы к управленческому образованию и профессиональной подготовке охватывают лучшие практики, лабораторные методы, политику, протоколы и практические подходы к управленческому образованию и профессиональной подготовке. Охватывающий широкий спектр тем, таких кru
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.language.isoengru
dc.publisherBusiness Science Referenceru
dc.titleInterdisciplinary and Practical Approaches to Managerial Education and Trainingru
dc.typeTextru
dc.subject.rubbkЧ230.3ru
dc.subject.rubbkЧ480ru
dc.subject.rugasnti14.35ru
dc.subject.rugasnti50.01ru
dc.textpartInstead, scholars must define authen- tic leadership to necessarily mean that a leader’s ethical “virtuous acts” refrain from “behaviors that harm others” (p. 7). The same reasoning can be applied to balanced processing. Leaders who seek out differing opinions and who are humble and open to new ideas do so from a place of ethical leadership and not for self-serving outcomes. Finally...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3300001.pdf10.31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.