Отрывок: Hard tradeoffs are often needed when making such decisions as not only financial resources are finite, but also human resources and equipment. From a strategic point of view, it is vitally important to assess whether the inno- vation initiatives in the current portfolio are the best ones for the organization to be spending its time and resources on if it wants to maximize the value generated from innovation and/or achieve its mission. Maybe some initiatives should be retired or...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorBiljon P. v.ru
dc.coverage.spatialorganizational challengesru
dc.coverage.spatialinnovation managementru
dc.coverage.spatialmanaging through uncertaintyru
dc.coverage.spatialдизайн-мышление и бережливый стартапru
dc.coverage.spatialуправление в условиях неопределенностиru
dc.coverage.spatialорганизационные проблемыru
dc.coverage.spatialинновационная бизнес-модельru
dc.coverage.spatialинновационный менеджментru
dc.coverage.spatialdesign thinking and lean startupru
dc.coverage.spatialbusiness-model innovationru
dc.creatorBiljon P. v.ru
dc.date.accessioned2023-12-08 11:40:46-
dc.date.available2023-12-08 11:40:46-
dc.date.issued2022ru
dc.identifier3380370ru
dc.identifier.citationBiljon, P. v. Innovation for Value and Mission : An Introduction to Innovation Management and Policy / Peet van Biljon. - Berlin : De Gruyter, 2022. - 1 file (5,45 Mb) (369 p.). - ISBN = 9783110711035, 9783110711066, 9783110711080. - Текст : электронныйru
dc.identifier.isbn9783110711035ru
dc.identifier.isbn9783110711066ru
dc.identifier.isbn9783110711080ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Innovation-for-Value-and-Mission-107301-
dc.description.abstractInnovation. No other concept is so widely celebrated, yet so secretly dreaded. The reason: innovation requires managing through uncertainty. This is hard for any organization whether private or public, small or large. This book provides a roadmap for those who want to understand and manage innovation in all its aspects. It explains both the'how'and the'why'of innovation – its economic and policy context as well as the techniques by which it can be orchestrated, along with the management systems needed to govern it. Innovation is uniquely presented through both a private-sector (value-creating) and public-sector (mission-fulfilling) lens. Topics covered in context include modern innovation and creativity techniques such as design thinking and the Lean Startup, the organizational challenges of innovation, as well as innovation project- and portfolio management techniques. Business-model innovation and open innovation complete the picture from the manager's perspective. The private and public financing of R&D, sru
dc.description.abstractИнновация. Ни одна другая концепция не прославляется так широко, но в то же время вызывает такой тайный страх. Причина: инновации требуют управления в условиях неопределенности. Это сложно для любой организации, будь то частная или государственная, маленькая или крупная. Эта книга представляет собой дорожную карту для тех, кто хочет понимать инновации во всех их аспектах и управлять ими. В нем объясняется как "как", так и "почему" инновации – их экономический и политический контекст, а также методы, с помощью которых они могут быть организованы, наряду с системами управления, необходимыми для управления ими. Инновации уникально представлены как с точки зрения частного сектора (создание ценности), так и государственного сектора (выполнение миссии). Темы, рассматриваемые в контексте, включают современные методы инноваций и креативности, такие как дизайн-мышление и бережливый стартап, организационные проблемы инноваций, а также методы управления инновационными проектами и портфолио. Инновационная бизнес-модель иru
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.language.isoengru
dc.publisherDe Gruyterru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Development / Generalru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Development / Business Developmentru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Generalru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Managementru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Entrepreneurshipru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Leadershipru
dc.subjectIndustrial managementru
dc.subjectOrganizational changeru
dc.subjectPOLITICAL SCIENCE / Public Affairs & Administrationru
dc.subjectPOLITICAL SCIENCE / American Government / Localru
dc.subjectStrategic planningru
dc.titleInnovation for Value and Missionru
dc.typeTextru
dc.subject.rubbkУ9(2)0-56ru
dc.subject.rugasnti82.15ru
dc.textpartHard tradeoffs are often needed when making such decisions as not only financial resources are finite, but also human resources and equipment. From a strategic point of view, it is vitally important to assess whether the inno- vation initiatives in the current portfolio are the best ones for the organization to be spending its time and resources on if it wants to maximize the value generated from innovation and/or achieve its mission. Maybe some initiatives should be retired or...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3380370.pdf5.59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.