Отрывок: In this sense, there will be information asymmetries that will induce the organization’s own channels to seek simultaneous access to the best marketing conditions. Again, elements such as mistrust could affect the management of these channels, for example, set- ting limits to product requirements at the point of sale, with the intention of not reducing the stock in another channel. One way to correct these problems related to...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorPerez-Uribe R. I.ru
dc.contributor.authorSalcedo-Perez C. .ru
dc.contributor.authorCarvajal-Contreras A. .ru
dc.coverage.spatialadaptationru
dc.coverage.spatialbusiness ownersru
dc.coverage.spatialfuture crisesru
dc.coverage.spatialintegrationru
dc.coverage.spatialorganizational sustainabilityru
dc.coverage.spatialадаптацияru
dc.coverage.spatialбудущие кризисыru
dc.coverage.spatialвладельцы бизнесаru
dc.coverage.spatialинтеграцияru
dc.coverage.spatialорганизационная устойчивостьru
dc.creatorPerez-Uribe R. I., Salcedo-Perez C. ., Carvajal-Contreras A. .ru
dc.date.accessioned2024-03-01 15:30:12-
dc.date.available2024-03-01 15:30:12-
dc.date.issued2022ru
dc.identifier3300000ru
dc.identifier.citationPerez-Uribe, R. I. Handbook of Research on Organizational Sustainability in Turbulent Economies / Rafael Ignacio Perez-Uribe, Carlos Salcedo-Perez, Andres Carvajal-Contreras. - Hershey, PA : Business Science Reference, 2022. - 1 file (7,7 Mb) (452 p.). - ISBN = 9781799893011, 9781799893028, 9781799893035. - Текст : электронныйru
dc.identifier.isbn9781799893011ru
dc.identifier.isbn9781799893028ru
dc.identifier.isbn9781799893035ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Handbook-of-Research-on-Organizational-Sustainability-in-Turbulent-Economies-108927-
dc.description.abstractOrganizational sustainability and uncertain economies are key topics for modern organizations. New, updated knowledge about such matters is necessary for companies to ensure they are sufficiently prepared for future crises. Additional research is required in this area as the overall amount of material available is below par. The Handbook of Research on Organizational Sustainability in Turbulent Economies provides theoretical and practical evidence that demonstrates how the integration, adaptation, construction, and application of strategic models, methods, and tools can promote organizational sustainability for economies in situations of uncertainty. Covering topics such as work engagement and sustainable development goals, this major reference work is ideal for academicians, practitioners, policymakers, entrepreneurs, business owners, researchers, instructors, and students.ru
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.description.abstractОрганизационная устойчивость и неопределенная экономика являются ключевыми темами для современных организаций. Компаниям необходимы новые, обновленные знания по этим вопросам, чтобы убедиться, что они достаточно подготовлены к будущим кризисам. В этой области требуются дополнительные исследования, поскольку общий объем доступных материалов ниже номинала. Руководство по исследованиям организационной устойчивости в условиях турбулентной экономики содержит теоретические и практические данные, демонстрирующие, как интеграция, адаптация, построение и применение стратегических моделей, методов и инструментов могут способствовать организационной устойчивости экономик в условиях неопределенности. Охватывающая такие темы, как вовлеченность в работу и цели устойчивого развития, эта крупная справочная работа идеально подходит для академиков, практиков, политиков, предпринимателей, владельцев бизнеса, исследователей, преподавателей и студентов.ru
dc.language.isoengru
dc.publisherBusiness Science Referenceru
dc.titleHandbook of Research on Organizational Sustainability in Turbulent Economiesru
dc.typeTextru
dc.subject.rubbkУ050ru
dc.subject.rugasnti82.15ru
dc.textpartIn this sense, there will be information asymmetries that will induce the organization’s own channels to seek simultaneous access to the best marketing conditions. Again, elements such as mistrust could affect the management of these channels, for example, set- ting limits to product requirements at the point of sale, with the intention of not reducing the stock in another channel. One way to correct these problems related to...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3300000.pdf7.89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.