Отрывок:      3. Show respect for the cultural and cultural heritage of the State.      4. Avoid harming national unity and social cohesion, and provoking sectarian, doctrinal and tribal strife.      5. Show respect the UAE’s systems and policies at the internal level and its relations with other countries.      6. Refrain from harming the economic system in the UAE and spreading rumors and misleading news.      7. Show respect for the UAE’s policies to promote its national identity.    ...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorKrom I.ru
dc.coverage.spatialglobal advertising industryru
dc.coverage.spatialinternational advertisingru
dc.coverage.spatialtourism advertisingru
dc.coverage.spatialтуристическая рекламаru
dc.coverage.spatialстратегии брендингаru
dc.coverage.spatialbranding strategiesru
dc.coverage.spatialbest practices and challengesru
dc.coverage.spatialмировая рекламная индустрияru
dc.coverage.spatialлучшие практики и проблемыru
dc.coverage.spatialмеждународная рекламаru
dc.creatorKrom I.ru
dc.date.accessioned2023-12-08 11:19:55-
dc.date.available2023-12-08 11:19:55-
dc.date.issued2022ru
dc.identifier3331845ru
dc.identifier.citationKrom, I. Handbook of Research on Global Perspectives on International Advertising / Ipek Krom. - Hershey PA : Business Science Reference, 2022. - 1 file (12,0 Mb) (423 p.). - ISBN = 9781799896722, 9781799896746, 9781799896753ru
dc.identifier.isbn9781799896722ru
dc.identifier.isbn9781799896746ru
dc.identifier.isbn9781799896753ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Handbook-of-Research-on-Global-Perspectives-on-International-Advertising-107123-
dc.description.abstractInternational advertising is an important discipline in social sciences studies and though many books and articles have been published surrounding international advertising, only a few of them contain information about the advertising industry related to specific international countries and regions. Additional consideration on how advertising is utilized across the world is vital to understand the current best practices, challenges, and opportunities in the marketing field. The Handbook of Research on Global Perspectives on International Advertising considers various perspectives on international advertising through global and local lenses and discusses strategies and tactics of advertising across the globe. Covering topics such as branding, political advertising, cultural features, and tourism advertising, this reference work is ideal for industry professionals, academicians, practitioners, researchers, scholars, instructors, and students.ru
dc.description.abstractМеждународная реклама является важной дисциплиной в социальных науках, и хотя было опубликовано много книг и статей, посвященных международной рекламе, лишь немногие из них содержат информацию о рекламной индустрии, относящейся к конкретным международным странам и регионам. Дополнительное рассмотрение того, как реклама используется во всем мире, жизненно важно для понимания современных передовых практик, проблем и возможностей в области маркетинга. Руководство по исследованию глобальных перспектив международной рекламы рассматривает различные точки зрения на международную рекламу через глобальные и локальные призмы и обсуждает стратегии и тактику рекламы по всему миру. Охватывающий такие темы, как брендинг, политическая реклама, культурные особенности и туристическая реклама, этот справочник идеально подходит для профессионалов отрасли, академиков, практиков, исследователей, стипендиатов, преподавателей и студентов.ru
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.language.isoengru
dc.publisherBusiness Science Referenceru
dc.subjectAdvertising--Case studiesru
dc.subjectAdvertising--Cross-cultural studiesru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotionru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Generalru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / International / Marketingru
dc.titleHandbook of Research on Global Perspectives on International Advertisingru
dc.typeTextru
dc.subject.rubbkУ050ru
dc.subject.rugasnti82.15ru
dc.textpart     3. Show respect for the cultural and cultural heritage of the State.      4. Avoid harming national unity and social cohesion, and provoking sectarian, doctrinal and tribal strife.      5. Show respect the UAE’s systems and policies at the internal level and its relations with other countries.      6. Refrain from harming the economic system in the UAE and spreading rumors and misleading news.      7. Show respect for the UAE’s policies to promote its national identity.    ...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3331845.pdf12.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.