Отрывок: , 2020). Educators have expresses their concerns about their capacity to convert clinical abilities into an online context (Minton, 2019). Snow et al. (2018) observed that modeling, evaluating, and analyzing students’ interpersonal and counselling abilities may not be possible with asynchronous online teaching. Also, learners who are habituated to classroom format ...
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Cristina Raluca Gh. Popescu | ru |
dc.coverage.spatial | inclusive global information society | ru |
dc.coverage.spatial | new economy and global knowledge societies | ru |
dc.coverage.spatial | сбои, вызванные covid-19 | ru |
dc.coverage.spatial | стратегии адаптации к изменению климата | ru |
dc.coverage.spatial | disruptions caused by covid-19 | ru |
dc.coverage.spatial | climate change adaptation strategies | ru |
dc.coverage.spatial | инклюзивное глобальное информационное общество | ru |
dc.coverage.spatial | новая экономика и глобальные общества знаний | ru |
dc.creator | Cristina Raluca Gh. Popescu | ru |
dc.date.accessioned | 2023-12-08 11:40:55 | - |
dc.date.available | 2023-12-08 11:40:55 | - |
dc.date.issued | 2022 | ru |
dc.identifier | 3301759 | ru |
dc.identifier.citation | Cristina Raluca Gh. Popescu Handbook of Research on Building Inclusive Global Knowledge Societies for Sustainable Development / Cristina Raluca Gh. Popescu. - Hershey PA : IGI Global, 2022. - 1 file (6,97 Mb) (440 p.). - ISBN = 9781668451090, 9781668451106, 9781668451113. - Текст : электронный | ru |
dc.identifier.isbn | 9781668451090 | ru |
dc.identifier.isbn | 9781668451106 | ru |
dc.identifier.isbn | 9781668451113 | ru |
dc.identifier.uri | http://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Handbook-of-Research-on-Building-Inclusive-Global-Knowledge-Societies-for-Sustainable-Development-107302 | - |
dc.description.abstract | Knowledge and information have significant impacts on individuals'daily lives and activities, especially when referring to the new economy and the global knowledge societies. However, the COVID-19 pandemic has caused massive disruptions in the creation of the vital inclusive global information society. Due to this change, further study on the current difficulties and best practices of creating global knowledge societies is required in order to ensure communities can continue to advance and information is shared appropriately. The Handbook of Research on Building Inclusive Global Knowledge Societies for Sustainable Development aims at providing an updated view of the newest trends, novel practices, and latest tendencies concerning building inclusive global knowledge societies for sustainable development while focusing on the benefits and the opportunities derived from the new economy and the global knowledge societies. Covering topics such as smart cities, food security, and climate change, this major referenc | ru |
dc.description.abstract | Используемые программы Adobe Acrobat | ru |
dc.description.abstract | Знания и информация оказывают значительное влияние на повседневную жизнь и деятельность людей, особенно когда речь идет о новой экономике и глобальных обществах знаний. Однако пандемия COVID-19 вызвала массовые сбои в создании жизненно важного инклюзивного глобального информационного общества. В связи с этим изменением требуется дальнейшее изучение текущих трудностей и наилучших практик создания глобальных обществ знаний, чтобы гарантировать, что сообщества могут продолжать развиваться, а обмен информацией осуществляется надлежащим образом. Руководство по исследованиям по созданию инклюзивных глобальных обществ знаний в интересах устойчивого развития направлено на предоставление обновленного представления о новейших тенденциях, новаторских практиках и новейших тенденциях, касающихся создания инклюзивных глобальных обществ знаний в интересах устойчивого развития, с акцентом на преимуществах и возможностях, вытекающих из новой экономики и глобальных обществ знаний. Охватывающий такие темы, как "умные города", п | ru |
dc.language.iso | eng | ru |
dc.publisher | IGI Global | ru |
dc.subject | Sustainable development | ru |
dc.subject | Information society | ru |
dc.subject | BUSINESS & ECONOMICS / Knowledge Capital | ru |
dc.subject | BUSINESS & ECONOMICS / Development / General | ru |
dc.subject | BUSINESS & ECONOMICS / Development / Sustainable Development | ru |
dc.title | Handbook of Research on Building Inclusive Global Knowledge Societies for Sustainable Development | ru |
dc.type | Text | ru |
dc.subject.rugasnti | 50.01 | ru |
dc.subject.udc | 004.9 | ru |
dc.textpart | , 2020). Educators have expresses their concerns about their capacity to convert clinical abilities into an online context (Minton, 2019). Snow et al. (2018) observed that modeling, evaluating, and analyzing students’ interpersonal and counselling abilities may not be possible with asynchronous online teaching. Also, learners who are habituated to classroom format ... | - |
Располагается в коллекциях: | eBooks |
Файлы этого ресурса:
Файл | Размер | Формат | |
---|---|---|---|
3301759.pdf | 7.14 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Показать базовое описание ресурса
Просмотр статистики
Поделиться:
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.