Отрывок: , 2020). Educators have expresses their concerns about their capacity to convert clinical abilities into an online context (Minton, 2019). Snow et al. (2018) observed that modeling, evaluating, and analyzing students’ interpersonal and counselling abilities may not be possible with asynchronous online teaching. Also, learners who are habituated to classroom format ...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorCristina Raluca Gh. Popescuru
dc.coverage.spatialinclusive global information societyru
dc.coverage.spatialnew economy and global knowledge societiesru
dc.coverage.spatialсбои, вызванные covid-19ru
dc.coverage.spatialстратегии адаптации к изменению климатаru
dc.coverage.spatialdisruptions caused by covid-19ru
dc.coverage.spatialclimate change adaptation strategiesru
dc.coverage.spatialинклюзивное глобальное информационное обществоru
dc.coverage.spatialновая экономика и глобальные общества знанийru
dc.creatorCristina Raluca Gh. Popescuru
dc.date.accessioned2023-12-08 11:40:55-
dc.date.available2023-12-08 11:40:55-
dc.date.issued2022ru
dc.identifier3301759ru
dc.identifier.citationCristina Raluca Gh. Popescu Handbook of Research on Building Inclusive Global Knowledge Societies for Sustainable Development / Cristina Raluca Gh. Popescu. - Hershey PA : IGI Global, 2022. - 1 file (6,97 Mb) (440 p.). - ISBN = 9781668451090, 9781668451106, 9781668451113. - Текст : электронныйru
dc.identifier.isbn9781668451090ru
dc.identifier.isbn9781668451106ru
dc.identifier.isbn9781668451113ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Handbook-of-Research-on-Building-Inclusive-Global-Knowledge-Societies-for-Sustainable-Development-107302-
dc.description.abstractKnowledge and information have significant impacts on individuals'daily lives and activities, especially when referring to the new economy and the global knowledge societies. However, the COVID-19 pandemic has caused massive disruptions in the creation of the vital inclusive global information society. Due to this change, further study on the current difficulties and best practices of creating global knowledge societies is required in order to ensure communities can continue to advance and information is shared appropriately. The Handbook of Research on Building Inclusive Global Knowledge Societies for Sustainable Development aims at providing an updated view of the newest trends, novel practices, and latest tendencies concerning building inclusive global knowledge societies for sustainable development while focusing on the benefits and the opportunities derived from the new economy and the global knowledge societies. Covering topics such as smart cities, food security, and climate change, this major referencru
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.description.abstractЗнания и информация оказывают значительное влияние на повседневную жизнь и деятельность людей, особенно когда речь идет о новой экономике и глобальных обществах знаний. Однако пандемия COVID-19 вызвала массовые сбои в создании жизненно важного инклюзивного глобального информационного общества. В связи с этим изменением требуется дальнейшее изучение текущих трудностей и наилучших практик создания глобальных обществ знаний, чтобы гарантировать, что сообщества могут продолжать развиваться, а обмен информацией осуществляется надлежащим образом. Руководство по исследованиям по созданию инклюзивных глобальных обществ знаний в интересах устойчивого развития направлено на предоставление обновленного представления о новейших тенденциях, новаторских практиках и новейших тенденциях, касающихся создания инклюзивных глобальных обществ знаний в интересах устойчивого развития, с акцентом на преимуществах и возможностях, вытекающих из новой экономики и глобальных обществ знаний. Охватывающий такие темы, как "умные города", пru
dc.language.isoengru
dc.publisherIGI Globalru
dc.subjectSustainable developmentru
dc.subjectInformation societyru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Knowledge Capitalru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Development / Generalru
dc.subjectBUSINESS & ECONOMICS / Development / Sustainable Developmentru
dc.titleHandbook of Research on Building Inclusive Global Knowledge Societies for Sustainable Developmentru
dc.typeTextru
dc.subject.rugasnti50.01ru
dc.subject.udc004.9ru
dc.textpart, 2020). Educators have expresses their concerns about their capacity to convert clinical abilities into an online context (Minton, 2019). Snow et al. (2018) observed that modeling, evaluating, and analyzing students’ interpersonal and counselling abilities may not be possible with asynchronous online teaching. Also, learners who are habituated to classroom format ...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3301759.pdf7.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.