Отрывок: From the system stability point of view, +/-10% voltage fluctuations of the rated voltage have been allowed. However, the voltage reduces drastically during the high X/R ratio in the distribution network. The X/R ratio is calculated using Equation 18 and 19. In which, X is the reactive part and R is the resistive part of impedance (ZN) (Sarkar et al., 2016). X Z XRR n= +1 1 2 (18) R Z XRR n= +1 2 (19) The breaker is also triggered during normal operation ...
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Subramaniam U. | ru |
dc.contributor.author | Williamson S. S. | ru |
dc.contributor.author | Krishna M. S. | ru |
dc.contributor.author | Daya F. J. L. | ru |
dc.coverage.spatial | automotive industry | ru |
dc.coverage.spatial | battery management systems | ru |
dc.coverage.spatial | charging stations | ru |
dc.coverage.spatial | electric vehicle architecture | ru |
dc.coverage.spatial | electric vehicles | ru |
dc.coverage.spatial | power quality | ru |
dc.coverage.spatial | sustainable transportation | ru |
dc.coverage.spatial | wireless power transfer | ru |
dc.coverage.spatial | автомобильная промышленность | ru |
dc.coverage.spatial | архитектура электромобиля | ru |
dc.coverage.spatial | беспроводная передача энергии | ru |
dc.coverage.spatial | зарядные станции | ru |
dc.coverage.spatial | качество электроэнергии | ru |
dc.coverage.spatial | системы управления аккумуляторами | ru |
dc.coverage.spatial | устойчивый транспорт | ru |
dc.coverage.spatial | электромобили | ru |
dc.creator | Subramaniam U., Williamson S. S., Krishna M. S., Daya F. J. L. | ru |
dc.date.issued | 2021 | ru |
dc.identifier | RU\НТБ СГАУ\539343 | ru |
dc.identifier.citation | Electric Vehicles and the Future of Energy Efficient Transportation / Umashankar Subramaniam, Sheldon S. Williamson, Mohan Krishna S., Febin Daya J. L. - Hershey PA : IGI Global, 2021. - 1 file (12,0 Mb) (293 p.). - ISBN = 9781799876267. - Текст : электронный | ru |
dc.identifier.isbn | 9781799876267 | ru |
dc.description.abstract | The electric vehicle market has been gradually gaining prominence in the world due to the rise in pollution levels caused by traditional IC engine-based vehicles. The advantages of electric vehicles are multi-pronged in terms of cost, energy efficiency, and environmental impact. The running and maintenance cost are considerably less than traditional models. The harmful exhaust emissions are reduced, besides the greenhouse gas emissions, when the electric vehicle is supplied from a renewable energy source. However, apart from some Western nations, many developing and underdeveloped countries have yet to take up this initiative. This lack of enthusiasm has been primarily attributed to the capital investment required for charging infrastructure and the slow transition of energy generation from the fossil fuel to the renewable energy format. Currently, there are very few charging stations, and the construction of the same needs to be ramped up to supplement the growth of electric vehicles. Grid integration issues | ru |
dc.description.abstract | Используемые программы Adobe Acrobat | ru |
dc.description.abstract | Рынок электромобилей постепенно приобретает все большее значение в мире из-за роста уровня загрязнения окружающей среды, вызванного традиционными транспортными средствами на базе двигателей внутреннего сгорания. Преимущества электромобилей многогранны с точки зрения стоимости, энергоэффективности и воздействия на окружающую среду. Затраты на эксплуатацию и техническое обслуживание значительно меньше, чем у традиционных моделей. Вредные выбросы выхлопных газов сокращаются, помимо выбросов парниковых газов, когда электромобиль питается от возобновляемого источника энергии. Однако, за исключением некоторых западных стран, многим развивающимся и слаборазвитым странам еще предстоит выступить с этой инициативой. Это отсутствие энтузиазма было в первую очередь связано с капитальными вложениями, необходимыми для инфраструктуры подзарядки, и медленным переходом производства энергии с ископаемого топлива на возобновляемые источники энергии. В настоящее время существует очень мало зарядных станций и их строительство нео | ru |
dc.language.iso | eng | ru |
dc.publisher | IGI Global | ru |
dc.title | Electric Vehicles and the Future of Energy Efficient Transportation | ru |
dc.type | Text | ru |
dc.subject.rugasnti | 55.43 | ru |
dc.subject.udc | 629.113 | ru |
dc.textpart | From the system stability point of view, +/-10% voltage fluctuations of the rated voltage have been allowed. However, the voltage reduces drastically during the high X/R ratio in the distribution network. The X/R ratio is calculated using Equation 18 and 19. In which, X is the reactive part and R is the resistive part of impedance (ZN) (Sarkar et al., 2016). X Z XRR n= +1 1 2 (18) R Z XRR n= +1 2 (19) The breaker is also triggered during normal operation ... | - |
Располагается в коллекциях: | eBooks |
Файлы этого ресурса:
Файл | Размер | Формат | |
---|---|---|---|
2898565.pdf | 12.29 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Показать базовое описание ресурса
Просмотр статистики
Поделиться:
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.