Отрывок: Social and relationship capital is the company’s goodwill, its relations with stakeholders, and its willingness to share information to improve individual and collective welfare. It includes the following: • The organization’s values and behavior patterns; • The nature of relations with stakeholders, credibility, and willingness to build partnerships; • Intangible values related to the enterprise’s image and brand; • The social license for the company’s a...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorPopkova E. G.ru
dc.coverage.spatialBig Dataru
dc.coverage.spatialblockchain technologyru
dc.coverage.spatialCloud technologiesru
dc.coverage.spatialcorporate reportingru
dc.coverage.spatialdigital entrepreneurshipru
dc.coverage.spatialinvestment attractivenessru
dc.coverage.spatialpublic-private partnershipru
dc.coverage.spatialблокчейн технологииru
dc.coverage.spatialбольшие данныеru
dc.coverage.spatialгосударственно-частное партнерствоru
dc.coverage.spatialинвестиционная привлекательностьru
dc.coverage.spatialкорпоративная отчетностьru
dc.coverage.spatialоблачные технологииru
dc.coverage.spatialцифровое предпринимательствоru
dc.date.accessioned2024-07-30 13:48:44-
dc.date.available2024-07-30 13:48:44-
dc.date.issued2022ru
dc.identifier3360702ru
dc.identifier.citationDigital Technologies for Entrepreneurship in Industry 4.0 / editor Elena G. Popkova. - Hershey PA : Business Science Reference, 2022. - 1 file (6,48 Mb) (294 p.). - ISBN = 9781668442654, 9781668442661, 9781668442678. - Текст : электронныйru
dc.identifier.isbn9781668442654ru
dc.identifier.isbn9781668442661ru
dc.identifier.isbn9781668442678ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/eBooks/Digital-Technologies-for-Entrepreneurship-in-Industry-40-110241-
dc.description.abstractIn the digital economy, a new type of business activity is rapidly developing - digital entrepreneurship, which requires breakthrough technologies such as blockchain, big data, cloud technologies and much more. The book contains the theoretical foundations and the latest research results in the field of international e-business practices. The collection discusses the practical experience of implementing digital entrepreneurship, as well as scientific and methodological recommendations for the development of its infrastructure support and regulation of ensuring its competitiveness. Topics such as investment attractiveness, modernization of corporate reporting and mechanisms of public-private partnership are considered. The book will be useful for entrepreneurs, business leaders and managers, investors, IT managers, students and teachers of higher educational institutions, research scientists.ru
dc.description.abstractВ условиях цифровой экономики стремительно развивается новый вид деловой активности - цифровое предпринимательство, которое требует прорывных технологий, таких, как блокчейн, большие данные, облачные технологии и многое другое. Книга содержит теоретические основы и последние результаты исследований в области международных практик электронного бизнеса. В сборнике обсуждается практический опыт внедрения цифрового предпринимательства, а также разрабатываются научно-методические рекомендации по развитию его инфраструктурного обеспечения и регламентации обеспечения его конкурентоспособности. Рассмотрены такие темы, как инвестиционная привлекательность, модернизация корпоративной отчетности и механизмы государственно-частного партнерства Книга будет полезна для предпринимателей, руководителей предприятий и менеджеров, инвесторов, ИТ-менеджеров, студентов и преподавателей высших учебных заведений, ученых-исследователей.ru
dc.description.abstractИспользуемые программы Adobe Acrobatru
dc.language.isoengru
dc.publisherBusiness Science Referenceru
dc.titleDigital Technologies for Entrepreneurship in Industry 4.0ru
dc.typeTextru
dc.subject.rubbkУ50-551ru
dc.subject.rugasnti06.51ru
dc.textpartSocial and relationship capital is the company’s goodwill, its relations with stakeholders, and its willingness to share information to improve individual and collective welfare. It includes the following: • The organization’s values and behavior patterns; • The nature of relations with stakeholders, credibility, and willingness to build partnerships; • Intangible values related to the enterprise’s image and brand; • The social license for the company’s a...-
Располагается в коллекциях: eBooks

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
3360702.pdf6.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть  



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.