Отрывок: (b) Model -> Using models as a tool to de-contextualize and developing a joint and sustainable model of research activities and dissemination. (c) Language -> Focussing on the numerous languages within a project and developing a unifying evolutionary framework for language. 2.2. The Technology Agenda Taking language or rather the search of a common language as a ...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorWallmannsberger, J.-
dc.contributor.authorZeller, F.-
dc.date.accessioned2019-03-21 13:58:57-
dc.date.available2019-03-21 13:58:57-
dc.date.issued2006-
dc.identifierDspace\SGAU\20190321\74744ru
dc.identifier.citationWallmannsberger J. The illiterate tongue agenda / J. Wallmannsberger, Zeller F. // Языковая личность — текст — дискурс: теоретические и прикладные аспекты исследования: материалы международной научной конференции: в 2 ч. — Ч. 1. — Самара: Изд-во “Самарский университет”, 2006. – С. 154-165.ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/YaZYKOVAYa-LIChNOST-TEKST-DISKURS/The-illiterate-tongue-agenda-74744-
dc.language.isoenru
dc.publisherИзд-во «Самарский университет»ru
dc.titleThe illiterate tongue agendaru
dc.typeArticleru
dc.textpart(b) Model -> Using models as a tool to de-contextualize and developing a joint and sustainable model of research activities and dissemination. (c) Language -> Focussing on the numerous languages within a project and developing a unifying evolutionary framework for language. 2.2. The Technology Agenda Taking language or rather the search of a common language as a ...-
Располагается в коллекциях: ЯЗЫКОВАЯ ЛИЧНОСТЬ - ТЕКСТ - ДИСКУРС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание Размер Формат  
Яз личность - текст-дискурс_2006-1 154-165.pdf185.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.