Отрывок: Biran (2005) reported that the vast majority of businesses have them. The employee's gratitude and that the policy in- creased morale, in one way or another, non-monetary incentives. Rose (1998) discovered in another study that respondent firms that depend on a high degree of clientele call favor non-financial incentives. Studies based on data gathered. According to a 2009 McKinsey Quarterly Sur- vey of 1,047 executives, directors, and staff from a v...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorRasbeer Farhad Ahmed Salihiru
dc.coverage.spatialнаучные данныеru
dc.coverage.spatialмотивация сотрудниковru
dc.coverage.spatialнеденежное вознаграждениеru
dc.coverage.spatialпродуктивностьru
dc.coverage.spatialпроизводительностьru
dc.coverage.spatialnon-monetary rewardru
dc.coverage.spatialproductivityru
dc.coverage.spatialtheoriesru
dc.coverage.spatialmotivationru
dc.coverage.spatialанализ гипотезru
dc.creatorRasbeer Farhad Ahmed Salihiru
dc.date.issued2021ru
dc.identifierRU\НТБ СГАУ\460327ru
dc.identifier.citationRasbeer Farhad Ahmed Salihi A review of the literature and implications for management practice on employee motivation and productivity / Rasbeer Farhad Ahmed Salihi // Современные подходы в управлении экономическими системами в условиях глобальных преобразований : сб. ст. по материалам II Междунар. науч.-практ. конф. (9 нояб. 2020 г.) / М-во науки и высш. образования Рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т), Каф. общ. и стратег. менеджмента ; под общ. ред. Н. А. Дубровиной. - Самара : Изд-во Самар. ун-та, 2021. - С. 210-218.ru
dc.language.isoengru
dc.sourceСовременные подходы в управлении экономическими системами в условиях глобальных преобразований : сб. ст. по материалам II Междунар. науч.-практ. конф. (9 нояб. 2020 г.). - Текст : электронныйru
dc.titleA review of the literature and implications for management practice on employee motivation and productivityru
dc.typeTextru
dc.citation.epage218ru
dc.citation.spage210ru
dc.textpartBiran (2005) reported that the vast majority of businesses have them. The employee's gratitude and that the policy in- creased morale, in one way or another, non-monetary incentives. Rose (1998) discovered in another study that respondent firms that depend on a high degree of clientele call favor non-financial incentives. Studies based on data gathered. According to a 2009 McKinsey Quarterly Sur- vey of 1,047 executives, directors, and staff from a v...-
Располагается в коллекциях: Современные подходы в управлении экономическими системами

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
Стр.-210-218.pdf492.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.