Отрывок: Putin in presidential elec­ tions in Russia in 2004, which was expected to be the legitimate part of a well worked out election strategy, which was concerned with four priority national projects in the social economic sphere, known as Health, Education, Housing, Agriculture[3]. Considerable importance in the political struggle occupies forming posi­ tive image of the candidate. Political scientists expect the universal features of the political leader to be quite difficult ...
Название : Electoral marketing
Авторы/Редакторы : Шарафутдинова З.
Агеенко Н. В.
Дата публикации : 2011
Библиографическое описание : Шарафутдинова, З. Electoral marketing / З. Шарафутдинова ; научный руководитель Н. В. Агеенко // Сорок вторая (XLII) научная конференция студентов : 4-9 апр. 2011 г., Самара, Россия : тез. докл. / М-во образования и науки Рос. Федерации, Самар. гос. ун-т. - Самара : Изд-во "Самар. ун-т", 2011Ч. 1: / [отв. за вып. Н. С. Комарова, Л. А. Свистунова]. - 2011. - С. 28-30.
Другие идентификаторы : RU\НТБ СГАУ\441305
Ключевые слова: избиратели
избирательные технологии
электоральный маркетинг
Располагается в коллекциях: Сорок вторая (XLII) научная конференция студентов

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
XLII Научная конференция-28-30.pdf1.45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.