Отрывок: Based on the results of diagnostics, such children may have low mental 269 development indicators and minor problems in mastering the program, as well as aggressive reactions towards their peers [5]. Summing up all of the above, it is worth saying that the main dis- tinguishing feature of children at risk is that, formally and legally, they can be considered children who do not require special approaches (they have a family, parents, attend a regular educational instituti...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorZhilyaeva V. A.ru
dc.contributor.authorLatyshev O. Yu.ru
dc.contributor.authorLuisetto M.ru
dc.coverage.spatialдети с расстройством слухаru
dc.coverage.spatialtechnologyru
dc.coverage.spatialyouthru
dc.coverage.spatialcenter for psychological and pedagogical rehabilitationru
dc.coverage.spatialpupilru
dc.coverage.spatialpersonalityru
dc.coverage.spatialrehabilitationru
dc.coverage.spatialsecondary educational institutionru
dc.coverage.spatialинновационный потенциал учителяru
dc.coverage.spatialмолодые педагогиru
dc.coverage.spatialпсихологическая помощь детямru
dc.coverage.spatialсоциальная адаптацияru
dc.coverage.spatialцентры психолого-педагогической реабилитацииru
dc.coverage.spatialучреждения среднего образованияru
dc.creatorZhilyaeva V. A., Latyshev O. Yu., Luisetto M.ru
dc.date.accessioned2022-07-11 14:45:31-
dc.date.available2022-07-11 14:45:31-
dc.date.issued2022ru
dc.identifierRU\НТБ СГАУ\485796ru
dc.identifier.citationZhilyaeva, V. A. Application of innovative potential young teachers in social, psychological and pedagogical rehabilitation of children with autism spectrum disorders = Применение инновационного потенциала молодых учителей в социальной и психолого-педагогической реабилитации детей с расстройствами аутистического спектра / V. A. Zhilyaeva, O. Yu. Latyshev, M. Luisetto // Проблемы и перспективы организации работы с молодежью : сб. материалов Всерос. науч.-практ. конф. с междунар. участием, (Самара, 17-18 марта 2022 г.) / М-во науки и высш. образования Рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т) ; [редкол.: А. Ю. Нестеров (пред.)]. - Самара : Изд-во Самар. ун-та, 2022. - С. 265-273.ru
dc.identifier.urihttp://repo.ssau.ru/handle/Problemy-i-perspektivy-organizacii-raboty/Application-of-innovative-potential-young-teachers-in-social-psychological-and-pedagogical-rehabilitation-of-children-with-autism-spectrum-disorders-98243-
dc.language.isoengru
dc.sourceПроблемы и перспективы организации работы с молодежью : сб. материалов Всерос. науч.-практ. конф. с междунар. участием, (Самара, 17-18 марта 2022 г.). - Текст : электронныйru
dc.titleApplication of innovative potential young teachers in social, psychological and pedagogical rehabilitation of children with autism spectrum disordersru
dc.typeTextru
dc.citation.epage273ru
dc.citation.spage265ru
dc.textpartBased on the results of diagnostics, such children may have low mental 269 development indicators and minor problems in mastering the program, as well as aggressive reactions towards their peers [5]. Summing up all of the above, it is worth saying that the main dis- tinguishing feature of children at risk is that, formally and legally, they can be considered children who do not require special approaches (they have a family, parents, attend a regular educational instituti...-
Располагается в коллекциях: ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ ОРГАНИЗАЦИИ РАБОТЫ С МОЛОДЕЖЬЮ

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
978-5-7883-1746-5_2022-265-273.pdf477.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.