Отрывок: Based on the results of diagnostics, such children may have low mental 269 development indicators and minor problems in mastering the program, as well as aggressive reactions towards their peers [5]. Summing up all of the above, it is worth saying that the main dis- tinguishing feature of children at risk is that, formally and legally, they can be considered children who do not require special approaches (they have a family, parents, attend a regular educational instituti...
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zhilyaeva V. A. | ru |
dc.contributor.author | Latyshev O. Yu. | ru |
dc.contributor.author | Luisetto M. | ru |
dc.coverage.spatial | дети с расстройством слуха | ru |
dc.coverage.spatial | technology | ru |
dc.coverage.spatial | youth | ru |
dc.coverage.spatial | center for psychological and pedagogical rehabilitation | ru |
dc.coverage.spatial | pupil | ru |
dc.coverage.spatial | personality | ru |
dc.coverage.spatial | rehabilitation | ru |
dc.coverage.spatial | secondary educational institution | ru |
dc.coverage.spatial | инновационный потенциал учителя | ru |
dc.coverage.spatial | молодые педагоги | ru |
dc.coverage.spatial | психологическая помощь детям | ru |
dc.coverage.spatial | социальная адаптация | ru |
dc.coverage.spatial | центры психолого-педагогической реабилитации | ru |
dc.coverage.spatial | учреждения среднего образования | ru |
dc.creator | Zhilyaeva V. A., Latyshev O. Yu., Luisetto M. | ru |
dc.date.accessioned | 2022-07-11 14:45:31 | - |
dc.date.available | 2022-07-11 14:45:31 | - |
dc.date.issued | 2022 | ru |
dc.identifier | RU\НТБ СГАУ\485796 | ru |
dc.identifier.citation | Zhilyaeva, V. A. Application of innovative potential young teachers in social, psychological and pedagogical rehabilitation of children with autism spectrum disorders = Применение инновационного потенциала молодых учителей в социальной и психолого-педагогической реабилитации детей с расстройствами аутистического спектра / V. A. Zhilyaeva, O. Yu. Latyshev, M. Luisetto // Проблемы и перспективы организации работы с молодежью : сб. материалов Всерос. науч.-практ. конф. с междунар. участием, (Самара, 17-18 марта 2022 г.) / М-во науки и высш. образования Рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т) ; [редкол.: А. Ю. Нестеров (пред.)]. - Самара : Изд-во Самар. ун-та, 2022. - С. 265-273. | ru |
dc.identifier.uri | http://repo.ssau.ru/handle/Problemy-i-perspektivy-organizacii-raboty/Application-of-innovative-potential-young-teachers-in-social-psychological-and-pedagogical-rehabilitation-of-children-with-autism-spectrum-disorders-98243 | - |
dc.language.iso | eng | ru |
dc.source | Проблемы и перспективы организации работы с молодежью : сб. материалов Всерос. науч.-практ. конф. с междунар. участием, (Самара, 17-18 марта 2022 г.). - Текст : электронный | ru |
dc.title | Application of innovative potential young teachers in social, psychological and pedagogical rehabilitation of children with autism spectrum disorders | ru |
dc.type | Text | ru |
dc.citation.epage | 273 | ru |
dc.citation.spage | 265 | ru |
dc.textpart | Based on the results of diagnostics, such children may have low mental 269 development indicators and minor problems in mastering the program, as well as aggressive reactions towards their peers [5]. Summing up all of the above, it is worth saying that the main dis- tinguishing feature of children at risk is that, formally and legally, they can be considered children who do not require special approaches (they have a family, parents, attend a regular educational instituti... | - |
Располагается в коллекциях: | ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ ОРГАНИЗАЦИИ РАБОТЫ С МОЛОДЕЖЬЮ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Размер | Формат | |
---|---|---|---|
978-5-7883-1746-5_2022-265-273.pdf | 477.69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Показать базовое описание ресурса
Просмотр статистики
Поделиться:
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.