Отрывок: The teacher can draw attention to the different sections of the program, show alternatives, explain the unclear point, compare the work of the various options and to carry out comparative analysis. At the same teacher, using minimal effort on their part, may reside in the in- formation field of any industry. Clearly shows all the positive aspects of the conduct of the activity: Increases the motivation of students to educational activity, there is a revitali- z...
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Porubay, O.V. | - |
dc.contributor.author | Lazareva, M.V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-09 10:09:59 | - |
dc.date.available | 2018-07-09 10:09:59 | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier | Dspace\SGAU\20180705\70495 | ru |
dc.identifier.citation | Перспективные информационные технологии (ПИТ 2018) [Электронный ресурс]: труды Международной научно-технической конференции / под ред. С.А. Прохорова. – Электрон. текстовые и граф. дан. (34,4 Мбайт). – Самара: Издательство Самарского научного центра РАН, 2018. – С. 1195-1199 | ru |
dc.identifier.isbn | 978-5-93424-817-9 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.ssau.ru/handle/Perspektivnye-informacionnye-tehnologii/Teaching-programming-in-higher-education-using-information-and-communication-technologies-70495 | - |
dc.language.iso | en | ru |
dc.publisher | Издательство Самарского научного центра РАН | ru |
dc.title | Teaching programming in higher education using information and communication technologies | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.textpart | The teacher can draw attention to the different sections of the program, show alternatives, explain the unclear point, compare the work of the various options and to carry out comparative analysis. At the same teacher, using minimal effort on their part, may reside in the in- formation field of any industry. Clearly shows all the positive aspects of the conduct of the activity: Increases the motivation of students to educational activity, there is a revitali- z... | - |
dc.classindex.udc | 004 | - |
Располагается в коллекциях: | Перспективные информационные технологии |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEACHING PROGRAMMING IN HIGHER EDUCATION USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES.pdf | 238.49 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Показать базовое описание ресурса
Просмотр статистики
Поделиться:
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.