Отрывок: These gains can be achieved by the trailer steering technology implemented on the test vehicle [3]. This is also true when looking at regenerative braking – when moving from rigid vehicles to articulated vehicles with regenerative braking and trailer steering, it is apparent that 23%-42% of fuel can be saved, depending on the characteristics of the urban cycle. Conclusions and Further Work ...
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | William J.B. Midgley | ru |
dc.contributor.author | David Cebon | ru |
dc.coverage.spatial | грузовые автомобили | ru |
dc.coverage.spatial | гибридные автомобили | ru |
dc.coverage.spatial | гидравлика | ru |
dc.coverage.spatial | испытания | ru |
dc.creator | William J.B. Midgley, David Cebon | ru |
dc.date.issued | 2019 | ru |
dc.identifier | RU\НТБ СГАУ\430328 | ru |
dc.identifier.citation | William J.B. Midgley Testing of a hydraulic hybrid heavy goods vehicle / William J.B. Midgley, David Cebon // XV Королевские чтения [Электронный ресурс] : междунар. молодеж. науч. конф., посвящ. 100-летию со дня рождения Д. И. Козлова : сб. тр. : 8-10 окт. 201 / М-во науки и высш. образования Рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т) ; [науч. ред. М. А. Шлеенков]. - 2019. - Т. 1. - С. 322-323 | ru |
dc.relation.ispartof | XV Королевские чтения [Электронный ресурс] : междунар. молодеж. науч. конф., посвящ. 100-летию со дня рождения Д. И. Козлова : сб. тр. : 8-10 окт. 201 | ru |
dc.source | XV Королевские чтения. - Т. 1 | ru |
dc.title | Testing of a hydraulic hybrid heavy goods vehicle | ru |
dc.type | Text | ru |
dc.citation.epage | 323 | ru |
dc.citation.spage | 322 | ru |
dc.citation.volume | 1 | ru |
dc.textpart | These gains can be achieved by the trailer steering technology implemented on the test vehicle [3]. This is also true when looking at regenerative braking – when moving from rigid vehicles to articulated vehicles with regenerative braking and trailer steering, it is apparent that 23%-42% of fuel can be saved, depending on the characteristics of the urban cycle. Conclusions and Further Work ... | - |
Располагается в коллекциях: | Королевские чтения |
Файлы этого ресурса:
Файл | Размер | Формат | |
---|---|---|---|
XV Королевские чтения 2019 Том 1-322-323.pdf | 427.01 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Показать базовое описание ресурса
Просмотр статистики
Поделиться:
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.