Отрывок: While the above paragraph laid out the reasoning that led to uncovering the elements – or, using Hegel’s terms – moments[16, 17] of the Gestalt, one can now look more closely at the role each moment plays in the formation of the suboptimal Gestalt-attractor: Figure 1. Formation of an undesirable complex in the given context 123 Moment 1.It is evident from looking at theGestaltfigurethat there is no precise “beginning” or “end”. Likewise, if one starts at the el...
Название : Psycholinguistic benefits of asynchronous approach to distant learning amid heightened social anxiety and isolation. A gestalt-dialectical perspective
Авторы/Редакторы : Sokolov M. A.
Дата публикации : 2020
Библиографическое описание : Sokolov, M. A. Psycholinguistic benefits of asynchronous approach to distant learning amid heightened social anxiety and isolation. A gestalt-dialectical perspective / M. A. Sokolov // Иностранные языки в XXI веке: актуальные вопросы лингвистики и лингводидактики : междунар. конф. : (Самара, 10-11 марта 2020 г.) : материалы и докл. / М-во науки и высш. образования Рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т) ; редкол.: В. В. Левченко (отв. ред.), Л. А. Кожевникова, Е. В. Постникова. - Самара : Изд-во Самар. ун-та, 2020. - С. 117-128.
Другие идентификаторы : RU\НТБ СГАУ\450125
Ключевые слова: психолингвистика
дистанционное обучение
английский язык
Располагается в коллекциях: ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ В XXI ВЕКЕ

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
Стр.-117-128.pdf1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.